niedziela, 6 listopada 2016

NATURALNIE: Vianek- emulsja myjąca do twarzy

Od dłuższego czasu staram się wymienić wszystkie swoje wypełnione chemią kosmetyki, na te bardziej naturalne i co najważniejsze- nietestowane na zwierzętach. Poszukując takich firm natknęłam się w Naturze na markę Vianek i Sylveco, których skład bardzo pozytywnie mnie zaskoczył i co sprawiło, że obecnie testuje kilka produktów z tych firm. Najdłużej jest ze mną emulsja myjąca do twarzy, o której jestem w stanie napisać już coś więcej. 



Jak już wspomniałam produkty tej marki można dostać w Naturze lub na oficjalnej stronie- KLIK. Emulsja kosztowała mnie 18,99zł i ma pojemność 150ml. Produkt jest w całości naturalny i przyjazny zwierzętom, a do tego trzeba przyznać, że ma naprawdę piękne, proste opakowanie, które cieszy oko i dodatkowo ładnie wygląda na łazienkowej półce.

Emulsję stosuje na całą twarz (oczywiście z wyjątkiem oczu) zaraz po tym jak zmyje płynem micelarnym makijaż. Produkt pomaga zmyć pozostałości podkładu i po umyciu cery możemy wręcz poczuć szorstkość skóry spowodowaną jej dobrym oczyszczeniem. Z tego też powodu polecam nałożenie kremu na twarz, ponieważ to uczucie, przynajmniej dla mnie, jest po chwili nieprzyjemne. Emulsja w żaden sposób nie podrażnia mojej skóry i ma bardzo delikatny, nienachalny zapach. Jako kosmetyk naturalny, emulsja jest ważna przez 3 miesiące, ale ze spokojem jesteśmy w stanie zużyć całe opakowanie.

Podsumowując jestem zadowolona z emulsji do twarzy i polecam ją każdej osobie, która ma bardzo wrażliwą skórę i która po prostu chcę używać naturalnych kosmetyków. Po jej zużyciu z chęcią wypróbuję inne produkty do oczyszczania twarzy z tych firm. 

Jakie naturalne produkty najlepiej się u Was sprawdzają? Jestem bardzo ciekawa i z chęcią poczytam o Waszych doświadczeniach z Viankiem.


4 komentarze:

  1. Same pochlebne rzeczy słyszę o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam jeszcze żadnego produktu tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam jak najbardziej wypróbować :)

      Usuń